Menyaszörny effektus

 2012.06.22. 00:08

Sokszor kérdezik, hogy miért nem csinálom nagyüzemben az esküvőszervezést, és miért csak viszonylag kevés esküvőt vállalok el. Egyrészt mert sokkal több munka van egy esküvővel, mint akár egy 17.000 fős rendezvénnyel, másrészt mert a menyaszörny effektust viszonylag nehezen kezelem.menyaszorny_vallomasok-300x250.jpg

2012-ben volt "szerencsém" ebből is a legrosszabbat megismerni, úgyhogy egy évig nem is vállaltam egyáltalán esküvőt.

De ki is az a menyaszörny? Egy kicsit minden menyasszony :) De tényleg. A nagy napon akkora az adrenalin löket, hogy mindenki bepánikol és a kisebb apróságokra is köröm kiengedett macska módra ugrik. EZ amúgy teljesen NORMÁLIS! Aki most olvasod, azt gondolod, hogy Te nem leszel az, de az leszel, egy kicsit biztosan. :) A lényeg, hogy ne legyél nagyon!!!! Ne kezdj el velem üvölteni a templom előtt torkod szakadtából rikácsolva, mikor éppen szállnál ki az autóból, hogy miért nem zavartam be mindenkit, mert Te úgy akartál megérkezni, hogy senki sem lát, mert azzal sajnos nem tudok mit kezdeni ha valaki később érkezik. Azzal sem, sajnos ha a kreatív fotózásotokon a fotós belekerül egy delegátus érkezésbe, és 20 percet kell ücsörögnie a dugóban ,és Te nem megkéred, hogy akkor húzzon rá még 20 percet, hanem fennhangon utasítod és elvárod. Abban sem tudok segíteni sajnos, ha nem mutatod meg a helyszíni szerződést, amit több alkalommal írásban és szóban is kértem, hogy átnézhessem, és mivel ezt nem teszed meg, engem hibáztatsz, amiért felállványozzák és bedeszkázzák a helyszínt egy héttel az esküvő előtt, hogy én ezt miért nem tudtam. Sajnos képtelen vagyok osztódni, és egyszerre két helyen lenni, ha két bejárat van, és valaki az egyiken bejön én meg éppen a másiknál segítek a babakocsisoknak eligazodni, akkor nem biztos hogy észreveszem h megérkezett az anyakönyvvezető, sőt fel sem tudom hívni ha nem adod meg a számát, és velem üvöltesz, hogy nálad épp nincs most itt a száma. Akkor sem tudok segíteni, ha az általad kiválasztott buszos útvonalon nem fér be a busz, és onnan kell érkeznie a vendégeknek, ahonnan nem szeretted volna.

Együtt-működünk. Ha nem partnerként kezelsz, ha nem osztasz meg velem mindent, hanem felsőbbrendűnek érzed magad, akkor én nem én vagyok a Te embered.

A bejegyzés trackback címe:

https://eskuvoneked.blog.hu/api/trackback/id/tr196608095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása