Esküvői kellékek

 2011.05.27. 14:33

A dekorációkról , dekorációs trendekről órákig lehetne beszélni. De ez a téma az, amiről rengeteg információt találni a neten, nincs olyan esküvő magazin, weboldal, ami ne foglalkozna vele.

Van azonban egy sokkal izgalmasabb dolog, az esküvői kellékek. Kellékek, mert valamire használjuk őket! Vannak, amik beépíthetők a dekorációk, vannak, amik önállóan is megállják a helyüket, és vannak amik teljesen elütnek az adott miliőtől. 

Kellékekkel, hihetetlenül feldobhatjuk a nagy nap fotózását. Nem feltétlen kell a fotósra bíznunk, hogy ő hozzon magával, mi is beruházhatunk ebbe, rendelhetünk internetről, de lehet hogy a pincénkben is találunk használható dolgokat. Képzeljük csak el, milyen lenne ha egy rét közepére kitennénk egy elegáns szófát, mellé egy háromlábú kisasztallal, rajta éjjeli lámpával, és így örökítenénk meg egy két képet!  ( Bútorok pl: http://viewitem.eim.ebay.hu/SOLID-OAK-WINE-TABLESIDE-TABLE/380235079863/item ; http://viewitem.eim.ebay.hu/Antique-Edwardian-Leather-Shabby-Chic-Club-Armchair/350464495725/item ; http://viewitem.eim.ebay.hu/French-Louis-XV-Empire-Gilt-Stool-Seat/270751700928/item; http://viewitem.eim.ebay.hu/GOOD-BROWN-LEATHER-3-SEATER-CHESTERFIELD-SETTEE/400216430446/item A fantáziánkra, habitusunkra van bízva, mit és hogyan használunk fel: ha plüss állat gyűjtők vagyunk belefeküdhetünk a kisállatok közé, vagy megkérhetünk valakit, valaki szórja fentről őket, mintha plüssök potyognának az égből, felhasználhatunk régi teknőt, könyveket is. Lényeg, hogy ezzel, teljesen egyedivé tehetjük képeinket, olyan dolgokat alkothatunk, amik teljesen mi vagyunk.

A másik kellék, amit rengeteg módon fel lehet használni, az a képkeret. Egy régi, barokk stílusú képkeretbe bele írthatjuk nevünket, ezzel köszöntve vendégeinket. A teret is kiválóan díszítik, nem beszélve arról, ha régi, gyerekkori képeket aggatunk bele. A legjobb felhasználási módja mégis a vendégek szórakoztatására való: egy üveg nélküli képkeretet lógassunk be a térbe, úgy, hogy mögé lehessen állni, mellé egy könyöklőre tegyünk ki mindenféle vicces dolgokat: színes boa, napszemüveg, kalapok, nyakkendők, fejdíszek. Írjuk ki – szintén egy képkeretbe csak kisebbe – „amíg mi fotózkodunk, Te is tedd ezt, használd a kellékeket!” Amíg a pár fotózni megy, addig a vendégek a maguk szórakoztatására viccesebbnél viccesebb képeket készíthetnek, a képnek pedig a belógatott keret ad majd keretet! Az elkészült képeket az esküvő után közösen össze lehet gyűjteni, és újra derülni egy jót az elkapott pillanatokon. (Keretek pl: http://viewitem.eim.ebay.hu/LARGE-DECORATIVE-MIRROR-AGED-CARVED-FLOWERS-WOOD-FRAME/320700359767/item )

A bejegyzés trackback címe:

https://eskuvoneked.blog.hu/api/trackback/id/tr802936676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása